loading...
وبلاگ شخصی فرهاد رضایی
فرهاد رضایی بازدید : 46 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (1)

دیروز توی ماشین که داشتیم به سر کار میرفتیم،راننده ماشین میگفت که با یه مردی دعوای لفظی کردن به خاطر یه تصادف جزئی.

البته میگفت که اون به من حرف زده ومن روتهدید کرد ومن هیچی نگفتم.من هم میخوام پیش دستی کنم و برم سراغش وچند نفر آدم لات هم با خودم ببرم وحسابی کتکش بزنیم تا حساب کار دستش بیاد.

من هم گفتم (نویسنده) برادر عزیزم خداوند تو قرآن گفته که از شروع کنندگان جنگ خوشش نمیادوتوباید گذشت داشته باشی.اما اگر روزی ظالمی خودش با پای خودش اومد ویقه ی تو رو گرفت،توباید از حق خودت دفاع کنی.

وگفتم اگه بخشش داشته باشی بزرگ میشی.وخلاصه گفتم که صلوات بفرست وهیچ وقت دنبال شر نرو...

اون هم صلوات فرستاد وگفت باشه...

نمیدونم حرفام تا چقدر تاثیر گذار بود ولی همین که تو نگاش خوندم که پشیمون شده احساس خوبی داشتم.

میگم بعضی آدما حوصله ی خوبی دارن که تو این دور و زمونه دنبال چنین چیزایی میرن وبه فکر چنین چیزایی هستن.گیرم که رفتی و دودست کتکش زدی .حالا که چی.با این کارا از قافله جا می مونی .قافله ی خیر وخوبی ومحبت.

اگه میخوای که تو زندگی موفق باشی باید از حرفای منفی وآدمای بد دوری کنی و همیشه به فکر چیزهای خوب باشی .

مثلا به فکراینکه وقتی از سرکار برمیگردی میای و خونوادتو میبینی یا از اون مهم تر وضو میگیری و با خدا حرف میزنی و...

همیشه وقت های بیکارتونو باآدمایی سر کنید که انرژی مثبت دارن.حتی اگه حرف هم نزنن وآدمای ساکتی باشن بازهم آدم با بودنشون در کنار اونا احساس امید وآرامش میکنه نه اینکه احساس جنگ ونا امیدی وسختی روزگارو ...

یکی از راه های نزدیک شدن به خدا اینه که با آدمایی که چرت وپرت زیاد میگن نشینی و الا هیچ فرقی با اونا نداری...

نمیگم که به طور کلی باآدمای بد حتی حرف هم نزنین .ولی وقتی باهم حرف زدین شما باید به اونا انرژی بدین وراهنمایی شون کنین،چرا که اونا به راهنمایی های شما نیازدارن.

البته نصیحت مطلق نباشه وتا یه حدی باشه که اگه احساس کردین موثر نیست دیگه ادامش ندین و

سعی کنین تا زمانی که ازشون جدا میشین اجازه ندین که حرفای منفی بزنه وشما رشته کلام رو دست بگیرین و

ازچیزای امیدوارکننده حرف بزنین و اجازه ندین که حرفای منفی طرف تاثیری روی شما بذاره.<< موفق باشین >>

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام به خدمت بازدیدکنندگان محترم.من فرهاد رضائی اوقات خوبی را برای شما آرزومندم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 729
  • بازدید کلی : 4,891
  • کدهای اختصاصی